آی‌مک ۲۷ اینچی جدید در رنگ‌های مختلف عرضه می‌شود
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

طبق گزارش جدیدی که امروز منتشر شد، آی‌مک 27 اینچی آینده اپل از طراحی بیرونی نازک‌تری بهره می‌برد و در رنگ‌های مختلف مانند همتای 24 اینچی خود در دسترس خواهد بود.

مدتی است که شایعه شده است که iMac با صفحه نمایش بزرگتر اپل از نظر طراحی شبیه به iMac 24 اینچی و Pro Display XDR است، اما شایعات قبلی در مورد Mac All-in-one بزرگتر نشان می دهد که دارای حاشیه های مشکی و دارای یک صفحه نمایش است. طرح رنگ تیره‌تر برای متمایز کردن آن به عنوان یک ماشین حرفه‌ای‌تر، شبیه به iMac‌ Pro متوقف‌شده (شایعات نشان می‌دهند که حتی می‌تواند برای متمایز کردن بیشتر آن از نام "Pro" استفاده کند).
با این حال، آخرین گزارش دیجی‌تایمز ادعا می‌کند که اپل قصد دارد آی‌مک ۲۷ اینچی را در رنگ‌های مختلف عرضه کند، اگرچه این بدان معناست که اپل از طرح رنگی مشابه آی‌مک ۲۴ اینچی استفاده خواهد کرد یا خیر.

افشاکننده توییتر @dylandkt قبلاً ادعا کرده بود که iMac 27 اینچی جدید دارای طراحی مشابه iMac 24 اینچی است که اوایل امسال عرضه شد، اما با طرح رنگ تیره‌تر.

در اوایل سال جاری، هنگامی که اپل فاش کرد که iMac 24 اینچی در طیف رنگ‌های سرگرم‌کننده در دسترس خواهد بود، بسیاری از ناظران به شباهت آن به دسکتاپ همه‌کاره اصلی سال 1998، یعنی iMac G3، که در چندین رنگ ارائه می‌شد، اشاره کردند. رنگ و با قاب خاکستری روشن جفت شده است. اگر آخرین گزارش دقیق باشد، اپل در میان اصلاحات اساسی طراحی برای کل خط iMac خود قرار دارد.

انتظار می‌رود آی‌مک پرو با سیلیکون اپل در بهار سال ۲۰۲۲ و شاید در یک رویداد بهاری عرضه شود. این مدل جایگزین آی‌مک ۲۷ اینچی مبتنی بر اینتل می‌شود، یکی از آخرین مدل‌های مک که هنوز از پردازنده‌های اینتل استفاده می‌کند. گزارش امروز همچنین ادعا کرد که نمایشگری با mini-LED ندارد اما تعمیرات تخصصی اپل واچ در عوض پنل LCD را که قبلا استفاده شده بود حفظ می کند. برای همه چیزهایی که در مورد iMac بزرگتر آینده می دانیم، راهنمای اختصاصی ما را بررسی کنید.

 





:: برچسب‌ها: تعمیرات واچ , تعمیرات موبایل , ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: